... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Derűs Könyvhetet!

Nézegetem az időjós oldalakat, mint ilyenkor mindig, és azt látom, hogy csak vasárnapra ígérnek csapadékot, akkor is 1 mm-t. Hitetlenkedve bámulom a képet. Van Könyvhét eső nélkül?

konyvhet2015_01.jpgAmióta a Facebook nap nap után emlékeztet arra, mi történt velem ezen a napon egy éve, két éve, öt éve, minden könyves esemény környékén megsűrűsödnek a hasonló hangvételű posztok. 2012-ben is éppen június 8-án kezdődött a Könyvhét, mint most. 2013-ban viszont ezen a napon más összebújtunk a standon, mint egy Szutyejev-mese szereplői a gomba alatt. 2015-ben pedig Nyíregyházán jártunk június 7-én és dedikáltunk június 8-án. Egy biztos: a június eleje a Könyvhétről szólt mindig.

Sokszor elmondtam már, hogy én jobban szeretem a Könyvfesztivált. Lenyűgöz a Millenáris épülete (főleg, hogy idén normálisan felmentem és fotóztam a galériáról), szeretem, hogy esőben, szélben és napon is egyformán kényelmes (és szombaton meg vasárnap fullasztóan meleg) a fesztivál helyszíne. Jó, hogy lehet látni és hallani külföldi szerzőket is, kényelmesen üldögélve a teremben.

Na de…
Könyvhétre jelent meg az első regényem, a Nalávia titka 2014-ben. Könyvhét keretében mentem el egy remek beszélgetésre Nyíregyházára a Szívből, színből, igazán kapcsán. Könyvhéten kattantam annyira bele a hőségbe, hogy kéretlen jótanácsokat írtam dedikálás mellé a könyvekbe. Könyvhéten töltöttünk napokat a Vörösmarty téren, hol naptejezve magunkat, hol a nekilóduló eső elől elpakolva a könyveket, és közben annyira jól szórakozva. Könyvhéten eszegettünk fagyit a Gerbeaud-ból nap végén, megfáradva, lopóztunk el McDonald’s-ig vécére, ha meguntuk a toi-toit. Könyvhéten magyaráztuk véletlenül odatéved turistáknak, hogy merre vannak angol nyelvű könyvek, vagy adtuk el sikerszerzők magyar fordítását a gyűjteményükben.

Azért szeretem én a Könyvhetet is, na. És ma elkezdődött. És nem ígérnek esőt.

Tehát mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy nézzen ki a hétvégén a Vörösmarty térre. Én is ott leszek, ezúttal beszélgetni fogok több szerzővel is a színpadon, meglátogatok kollégákat.
június 10-én (szombat) 16 órakor kezdődik Bartos Zsuzsa dedikálása a 81-es standnál, oda biztos kinézek
június 11-én (vasárnap) 12 órától On Sait, 12:30-tól Csukás Istvánt, majd 16:30-tól Cselenyák Imrét faggatom a színpadon.

Lesz nálam toll, elteszek még egy pár könyvjelzőt is, érdemes lehet összefutni velem.

Könyvhétre fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr1212576147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása