... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Borítótervező pályázat - eredményhirdetés

Megint egy nagyon izgalmas borítótervező-pályázatot tudhatok a hátam mögött, 212 terv érkezett, sokféle izgalmas elképzelés. Akadtak egészen összetett tervek, jól eltalált képek, amiknél úgy éreztem, nagyon passzolnak a figurák vagy a hangulat. Mindenkinek nagyon köszönöm a munkát, amit a tervezésre szánt, nekem máris hatalmas örömet okoztatok vele.

Mint minden évben, idén is kiválogattam néhány képet, amit megmutatok Katona Ildikó kiadóvezetőnek. A borítóval kapcsolatban a végleges döntést mindig ő hozza meg. A válogatásnál persze figyelembe vettem azt, hogy én mely műveket éreztem a regényhez közelinek, és hogy az érdeklődők mely művekre adtak sok lelkes lájkot :)

A képeket, amiket Katona Ildikónak elküldtem, nem rakom sorrendbe, mert egyformán kedvesek nekem. (Persze van valaki, akinek felajánlok egy kötetet, hogy ki ő, azt is elárulom a bejegyzés végén ;) )

Tehát következzenek a kiválasztott képek az alkotók szerint névsorban:

Elsőként Ambrús Reni munkái. Reni képeit sokan szerettétek, én azt a kettőt hozom most el, amik rám (és talán rátok is) a legerősebben hatottak. A két terv két nagyon különböző típus, de mindkettő jól eltalált és izgalmas. 

ambrusrenata01.jpg ambrusrenata02_1.jpg

 

A következő terv Aux Eliza munkája. A kép, amit alapnak választott, felidézett bennem egy meglehetősen fontos jelentet a könyvből – igaz, ott Dini is felbukkan a tetőn Jázmin mellett :D auxeliza06.png

 

Braun Csilla tervében megjelennek azok az elemek, amik nagyon jellemzőek erre a történetre. A szerelem mellett a forgatás. Ráadásul itt egy rajzra emlékeztető alapot kapunk, ami a Szelídíts meg! borítójánál is megjelent. brauncsilla01.jpg

 

Girincsi Dalmának sok erős terve volt, ez az, amelyiknél a leginkább érzem azt a vibrálást a fiú és a lány között, amit én Dinihez és Jázminhoz kapcsolok. girincsidalma08.jpg

 

Sümeghy Csillag terve saját képre épült, megidézi a regény egyik egyedi helyszínét, így behozva Aladdin lámpásának regénybeli megjelenését. Ráadásul itt is visszaköszön a Szelídíts meg! világa színeiben és az akvarelles technikában is. sumeghycsillag4.png

 

A kiemelt képeket mind továbbítom Katona Ildikónak, az pedig, akit szeretnék megajándékozni a megjelenés után egy Egy új élmény kötettel, Sümeghy Csillag. Köszönöm a kreativitást és ezt a gyönyörű képet!

 

Mindenkinek nagyon köszönöm a munkáját és gratulálok, hogy ennyire szuper borítókat raktatok össze. Igazán nehéz volt választani, nagyon ügyesek vagytok!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr4116045522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása