... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Borítótervező pályázat - eredményhirdetés

Ismét egy izgalmas borítótervező pályázat áll mögöttem. Bő két hét alatt 148 terv érkezett, rengeteg nagyon szép vagy nagyon izgalmas képet kaptam. Saját fotók és rajzok alapján is készültek tervek az idei évben is, ami különösen jólesett. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy ennyire sokatokat megmozgatott a könyv néhány alapinformáció után. Mindegyik terven látszik, hogy van mögötte munka koncepció és nagyon örülök mindegyiknek.

A szereplők közül, úgy tűnik, Elina alakja fogta meg a legtöbb embert, mert ő bukkant fel leggyakrabban. Ha emberábrázolás, akkor sokan csak a kezeket választottátok, akár olyanokat, amik egymás felé nyúlnak, vagy amik egymásba kapaszkodnak. A harmadik leggyakoribb téma pedig a nonfiguratív, a csuklón megjelenő társjegyet megidéző minta volt, ami nagyon szép, különleges látvány lehet.

Személy szerint én nagyon szerettem ezeket a borítóterveket, amiken nonfiguratív mintha jelent meg, így azok között, amiket kiválasztottam és Katona Ildikó kiadóvezető figyelmébe ajánlok, több ilyen is lesz. Ne feledjétek, ez csak ajánlás, de a végleges döntést a borítóról minden esetben a Könyvmolyképző kiadóvezetője hozza meg!

8 kedvenc borítót választottam, lássuk őket sorra:

8. Varga Dóra terve

vargadora05.jpg
Van valami megkapó ebben a képben, és mivel a lány bal kezének csuklója elrejtőzik, akár ott bujkálhat a társjegy

 

7. Sztaskó Kira terve

sztaskokira.png

Az arany és a kék kontrasztja erős és figyelemfelkeltő. Ami nekem kicsit idegen itt, az a két kéz a rajzon

 

6. Sandal - Bárány Tünde Nikoletta terve

sandalbaranytunde01.jpg

Szép saját minta, ami a Lélekfény világának több elemét is megjeleníti. Nekem egy kicsit jobban tetszettek az enyhén aszimmetrikus minták.

 

5. Ambrus Renáta terve

ambrusrenata02.jpg

Nagyon szép és elegáns, figyelemfelkeltő kép, talán túl széles a cím alatt a sötét sáv

 

4. Girincsi Dalma terve

grinicsidalma02.jpg

Nagyon megfogott a kép, a jegy töredezettsége.

 

3. Németh Balázs terve

nemethbalazs01.jpg

Szép elrendezés, a jegy picit egyszerű a kézen, de összességében megfogja a szemet a terv

 

2. Ambrus Renáta terve

ambrusrenata03.jpg

Szívesen megnézném sötét háttérrel a barna helyett, másfelől viszont a minta, összeállítás izgalmas

 

1. Prohászka Panna terve

prohaszkapanna02.jpg

Az enyhén aszimmetrikus, mégis különleges, egyedi minta nagyon megfog a terven. A betűtípus a keltákat idézi (de lehet, hogy picit uralja a borítót ebben a formában).

Pannának felajánlok egy kötetet -- bármilyen borítóval jelenik is meg a könyv --, de egyben mindenkinek nagyon köszönöm a terveket. Sok gyönyörű alkotás született, öröm volt nézni őket, és egyáltalán nem volt könnyű feladat kiválasztani a 8 döntőst.

Most továbbítom ezeket Katona Ildikónak, nektek pedig nagyon köszönöm a részvételt, lájkolást, visszajelzést és gratulálok az alkotóknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr514996440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása