... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Irány a Millenáris!

Húsvét után egy pillanatra sem lélegzünk fel, mert jön a kedvenc könyves eseményem: a Könyvfesztivál. És ha Könyvfesztivál, akkor persze dedikálás. Sőt, beszélgetés. Úgyhogy gyertek el ti is!

Számtalanszor megírtam már, hogy nekem a Könyvfesztivál a kedvencem az összes kiemelt, könyves esemény közül. Tavasz, madarak, virágzó Millenáris (néha behavazott Millenáris…), könyvek, standok, emberek. Végigdolgoztam már jó néhány Könyvfesztet, és íróként is részt vettem páron, és továbbra is tartom, hogy nagyszerű élmény.

esemenykep.jpg

Tavaly a Prológus körinterjújának keretében azt is összeszedtem, milyen tippeket adnék azoknak, akik a Könyvfesztiválra mennek látogatóként. Íme egy kis emlékeztető:

A legfontosabb a kényelmes cipő. Fiúknak is. Ezt a tanácsot most magamnak is üzenem sok szeretettel, mert valami érthetetlen okból kifolyólag volt, hogy egy igen szép és igen magas sarkú csizmában jelentem meg, mint valami kezdő, aztán masszírozgathattam a talpam meg a vádlim.

Érdemes hozni egy nagy hátizsákot a pulcsinak (a sok ember miatt bent biztosan meleg lesz, öltözz rétegesen), esetleg esőkabátnak és a megszerzendő vagy dedikálásra elhozott könyveknek. De a standok között érdemes valami kényelmesebb táskával járkálni. Van ruhatár, használd bátran.

Étel és víz. Ha az ember beszabadul a könyvek közé, az idő elfolyik, és néha még a Mammutig sincs kedvünk kimenni, hogy ebédeljünk. Azért legalább egy müzliszelet és főleg egy kis üveg víz jól jöhet.

És, ha már megvan minden ahhoz, hogy kényelmesen érezd magad, még egy dolgot mondanék: bátran beszélgess az írókkal. Tapasztalataim szerint az írók 99,9%-a szereti, ha az olvasók megszólítják és elmesélik, mit szerettek a könyvében, kérnek aláírást, könyvjelzőt, ilyesmit. (A maradék 0,1% meg sokszor nem jön el ilyen eseményekre, mert ismeri magát.) Tehát, ha azon merengsz, vajon nem lesz-e ciki megszólítani az írót, mindig tudd, hogy örülni fog.

bejegyzes044_2.jpg

Természetesen én is kint leszek, mégpedig egészen biztosan megtaláltok április 27-én (szombaton). 12 órától Katona Ildikóval, a Könyvmolyképző Kiadó kiadóvezetőjével beszélgetünk a Young Adult irodalomról és a Vörös Pöttyös könyvekről (a Szabó Magda teremben, ami a D épületben van!). 14 órától pedig dedikálok a B épület 10-es standjánál.

Ide kattints a könyvfesztiváli Vörös Pöttyös Klub eseményhez, ide pedig a dedikálás eseményéhez.

Térképet is hoztam a dedikálásról:

bepulet_standterkep.jpg

Gyertek el a beszélgetésre, ami a Vörös Pöttyös Klub könyvfesztiváli, kihelyezett eseménye, és persze a dedikálásra is. Mindenféle kötetet örömmel aláírok, egyben megvillantom korlátozott rajzkészségemet, és természetesen lesz nálam könyvjelző is.

Találkozzunk a Könyvfesztiválon, mert a Könyvfesztivál szuper!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr7614770528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása