... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Mezőtúr, Pont, Pont

Könyvfesztivál után nem sokkal jártam Mezőtúron, ugyanis meghívtak a Pont rádió és tévé stúdiójába, ahol felvettünk egy háromnegyed órás beszélgetést. Mesélek kicsit az útról.

Szerda délelőtt indultam el Mezőtúrra, az ebook-olvasómon elolvasandó kéziratok vártak, hogy  kétszer két órán vonatút hasznosan teljen – úgy is telt, nem csábultam el semmi másra, hanem tényleg dolgoztam. Andi az állomáson várt, amíg átsétáltunk a stúdióhoz, megbeszéltük, milyen főbb témákat fog érinteni a közel háromnegyed órás, beszélgetés, amit felveszünk.

bejegyzes045_2.jpg

Közben megállapítottam, hogy Mezőtúr nagyon édes város, tág utcák, sok-sok zöld, még a nap is kisütött a kedvemért, úgyhogy a táskámba gyömöszöltem a pulóveremet, és élveztem a hirtelen jött tavaszi napot. A mezőtúri Pont Tv és Pont Rádió közös stúdiója egy kertesház felső szintjén van, és nagyon hangulatos hely.

Nyilván azzal kezdtem, hogy ittam egy kávét, amíg a stáb még az előző felvétellel foglalkozott, kicsit oldottuk izgulásunkat Andival, aztán beültünk a stúdióba. A teljes beszélgetés meg lehet nézni (vagy hallgatni, mert kevésbé látványos, viszont nagyon érdekes témákat érint) a következő Youtube videón:

 

Andi kérdezett írói példaképekről, kedvenc karakterekről, az éppen véget ért Könyvfesztiválról, a Könyvmolyképző Kiadó íróiskolájáról, ahol én is oktatok, és arról, hogyan tudom beosztani egy napomat.

A beszélgetés után már tényleg felszabadult hangulatban készültek közös fotók a csapattal, még egy rövidebb interjút is diktafonba mondtam, aztán, mivel kettő is elmúlt már, Andival kerestünk valami ebédet. A Pocakos étteremre esett a választásunk, ahol beszélgettünk egy jót az ebéd és a kávé fölött, majd visszasétáltunk az állomásra.

bejegyzes045_3.jpg

Mezőtúr szuper élmény volt önmagában is, de külön köszönöm az egész csapatnak a meghívást és a remek interjút!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr3212486871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása