... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Minden kezdet nehéz

Tegyük kicsit félre az első bejegyzésekre jellemző bemutatkozós hangulatot. Van nekem egy írós múltam, de hogy mit rejtegetek a hetedik ajtó mögött, azt majd megtudjátok idővel. Addig is maradjunk abban, hogy két-három éve összeszámoltam, hogy hány A/4-es word oldalt írtam tele fanfickel meg saját világra épülő (szép)irodalommal. Akkor 1500 oldal körüli volt a szám, de azóta sem hagytam abba az írást. Ennek köszönhetem például azt, hogy elég gyorsan gépelek, pedig sosem tanultam gépírást. Ebből is látszik, hogy sokat (vagy rengeteget) írni milyen hasznos gyakorlat.

Azt mondta Bea az Aranymosáson, hogy blogot vezetni jó. És érdemes is. Mivel korábban volt már több, különböző témájú blogom, én magam is kacérkodtam egy ideje az írással kapcsolatos oldal gondolatával. Erre jött ez a megerősítés, utána, mint a gyors elhatározások híve, még egy jó hónapig dédelgettem magamban az ötletet, és hopsz, már itt is vagyok.

De még mindig rengeteg kérdés áll előttem. Írjak-e arról, hogy mivel telnek a hétköznapjaim? Leírjam-e, hogy éppen most, miközben ezt írom, két macska kergeti egymást keresztül-kasul a lakáson (az egyik saját, a másik nálunk nyaral, a megbékélés egyelőre kétséges)? Vagy szorítkozzak csakis arra, ami az írással kapcsolatos? Kihagyjam a munkát, mert az egy másik történet? Kihagyjam a magánéletet, mert az a magánügyem? Magamnak írom-e a blogot, vagy már vannak is olvasói, akiknek meg kell felelnem? Akarjak megfelelni bárkinek is?

Elindulunk egyelőre úgy, ahogy érzem. (Ha más nem, csak én és a macskák) Aztán majd alakul minden, ha kiderül, kik olvasnak, és őket mi érdeli. Mivel biztonságra játszom – azaz nem szeretek nyilvánosan nagyot koppanni –, nyilván azért is húzom-halasztom a blog elindítását, mert próbálom kivárni az Aranymosás pályázat végét. De akármeddig nem lehet várni. Úgyhogy vágjunk bele!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr875401817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása