... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Kati és a meglepetések – avagy Book A Sloth club könyvesdoboz

Mi is az a könyves meglepetésdoboz? Egy csomag, benne egy (néha két) könyv, valamint pár hozzá kapcsolódó ajándék. Ettől könyves. A megrendelő csak a témáját ismeri, de a konkrét tartalmát nem. Ettől meglepetés. Most pedig következzen az okos lány meséje, aki meg is lepődött és nem is.

Külföldön régóta népszerű, Magyarországon 2017 őszén indult el az első könyves meglepetésdoboz, a Book A Sloth club jóvoltából. Velem is szembejött a neten a híre, nézegettem bejegyzéseket a mintadobozról, érdeklődve követtem az ajándékokat, ötleteket. Idővel pláne, mert még ősszel megkeresett a csapat azzal, hogy a decemberi dobozba szeretnék beletenni a Szelídíts meg!-et. Ami teljesen felpörgetett, és ami persze hétpecsétes titok volt. Hónapokig. Nem volt könnyű…

Személyes üzenetet írtam az olvasóknak, óvatosan érdeklődtem, hogy mi kerül még mellé, izgatottan vártam az unboxing bejegyzéseket és videókat, mert hát nemcsak a kísérőtárgyakat, hanem a könyvet is akkor látták meg először a vásárlók, mikor kezükbe vették a dobozt. Örültem a lelkesedésnek, és annak is, hogy sokan a BASC miatt olvasták el és szerették meg Róka és Kisherceg történetét.

Aztán fel-feltámadó kíváncsisággal nézegettem a további híreket a további dobozokról. Tetszett az angol nyelvű doboz híre, és igen, kacérkodtam a gondolattal, de tessék – most jön az őszinte vallomás –, rájöttem, hogy én nem tudom, merem meglepni így magam. Félek zsákbamacskát venni, még akkor is, ha sok szuper kísérőtárgyat láttam, mert mi van, ha éppen az aktuális nem tetszik eléggé? (Hiszen minden hónapban mások a kísérőajándékok is.)

Így hát nem rendeltem februári angol dobozt, csak a hónap végén megnézegettem a Prológus unboxing videóját. És rájöttem, hogy nekem ilyen KELL. Hogy miért, azt majd mindjárt fotókkal illusztrálva elmesélem. Lehetetlennek tűnik a vágy, hiszen még ha hasonló lesz is a következő angol doboz, éppen ilyen biztosan nem lesz – de a decemberi dobozból is volt két darab, amit januárban még meg lehetett rendelni, úgyhogy felmentem a BASC oldalára és… ott várt rám a februári angol doboz, hogy lecsapjak rá. Lecsaptam.

Ekkor jött a meglepetés: a BASC csapat hihetetlenül kedves ajánlata, hogy ezzel a dobozzal ők megajándékoznak. Fenntartom, hogy ez a doboz teljesen megérte az árát, de nekem így most van meglepetésem is, ajándékom is, dobozom is. Nem tudok eléggé hálás lenni ezért.

Ja, hogy mit kaptam? Lássuk :)

Ez a nyitókép, a doboz zárva és kibontva. Egy mottó és csupa titok (a kártya másik oldalán van a lista és hogy melyik tárgy honnan származik). nyitas.jpg

Kezdeném a bögrével, mert aki ismer, érti, hogy miért fogott meg azonnal a bögre. Nemcsak, hogy bögre, hanem a minta is. A kávé igenis elűzi a rosszkedvet, fáradtságot, fájdalmat, hideget, szóval tökéletesen passzol. Éljen a bögre! img_0612.JPG

Tündérpor nyaklánc. Az összes ajándék közül ez áll tőlem a legtávolabb, szóval még agyalok, hogy hol találjon majd otthonra az életemben, de addig is az ékszeres polcomon csücsül. img_0611.JPG

Mágneses könyvjelzők. Sosem használtam ilyet, de eljött az idő, hogy ne papírfecniket dobáljak könyvekbe, hanem ezt. Előnye, hogy a villamoson nem vész el, ha rácsippentem a könyvre. A másik előnye, hogy úristen, de cuki! img_0615.JPG

Könyves zsák. A tárgy, amiről eddig nem tudtam, hogy kell, most meg tudom, hogy nem lehet nélküle élni. El is kezdtem értekezni erről a Facebook oldalamon az olvasókkal. Mondjuk ők is elég jó védőket használnak. Amúgy a zsák célja, hogy a táskába dobva ne gyűrődjön-koszolódjon a könyv. Ennek erős az anyaga és szép a mintája. img_0618.JPG

Gyertya (könyves tematikával). Állandóan gyújtok gyertyákat itthon, aki követi az Instagramomat, láthat is ilyen képeket szép számmal, szóval tökéletes helyen lesz nálam. img_0616.JPG

Üzenet az írónőtől. Ilyet én is írtam (végül is csak egyszer kellett emlékeztetőt írniuk rám... :D ), ettől valahogy még jobb érzés kapni ilyet :) img_0613.JPG

A könyv. Nem olvastam még Holly Blacktől, de eljött az ideje, hogy olvassak tőle. Nekem az is fontos, hogy angolul van, mert angol anyanyelvű ismerősök híján az olvasás és a filmek, sorozatok nézése az, ami segít (legalább részben) szinten tartani a nyelvtudásomat. Szóval, hajrá tündérek! img_0620.JPG

Eddig is követtem a BASC csomagjait, új híreit, és nagyon szerettem az egész kezdeményezést. Meg persze azt is, hogy milyen sok emberhez juttatták el Rókáékat. De most meg még lelkesebb vagyok, és megyek, készítek egy finom kávét a kinti hideg ellen. Nagyon köszönöm a csomagot!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr8413705140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása