... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Félbehagyott könyvek éve

Tavaly készítettem egy kis összegzést az elolvasott könyveimről. Idén végig éreztem, hogy a nem-munka olvasások száma nem lett túl magas, de amikor Spirit Bliss felkért, hogy ajánljak a könyves blogjára olvasmányt, és elkezdtem végignézni a műveket, végképp rádöbbentem, hogy rosszul állunk. Szóval végiggondoltam, mi lehet emögött. És rájöttem, hogy be nem fejezett olvasmányok sora van mögötte…

 karc001.jpeg

Könyvmoly-körökben kétféle elv létezik; van, aki semmiképpen sem tesz le könyvet, van, aki nem olvassa azt, ami nem jön be. Én ez utóbbi csoportba tartozom. Merészen és határozottan teszek le könyveket, ha úgy érzem, nem kötnek le. Munka közben nagyon sok anyagot kell elolvasnom, lektorálásnál akár olyasmivel is találkozom, ami annyira nem az én világom (esetleg nem jó…), mégis elolvasom – ez lehet az oka annak, hogy szabadidőmben sok sorozatot nézek, és ha valamilyen könyv éppen nem fog meg, úgy otthagyom, mint a pinty. (Amúgy sorozatokat és filmeket is simán félbehagyok.)

Kattints ide és olvasd el az egész karcot!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr9013536299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása