... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Először című novella

2014-ben készült és felkerült ide az oldalra egy kiegészítő novella a Szívből, színből, igazán (megjelent Válassz engem! címen is) című regényemhez. A novella éveken keresztül elérhető volt itt az oldalon, azonban úgy éreztem, ebben a formában nem megfelelő. Talán egy átdolgozott verziója megjelenhet valamikor, mindenesetre innen eltávolítottam.

Köszönöm a megértést!

balaton_kod_novella2.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr447007911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róbert Andorné 2014.12.27. 01:17:37

A jelenetben - szerintem - az érzelmeken van a hangsuly, az aktus csak kisérőzene, mely telejessé teszi az érzelmek muzsikáját a forte-tól a pianissimóig.

Mrs.Danvers 2016.03.04. 11:33:38

Nagyon intim,bensőséges és mély.Mrs.Danversként én is ilyen fiúra vágyom mint Patrik.

RóbertKatalin · http://robertkatalin.blog.hu/ 2016.03.04. 21:01:53

@Mrs.Danvers: Köszönöm, örülök, hogy tetszett. És azt hiszem, érthető, ha az ember ilyen fiúra vágyik ;-)

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása