... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Tervek, képek, borítók

Az elmúlt két hét a borítók jegyében telt. Ugyanis a Könyvmolyképző Kiadó szokásához igazodva borítótervező pályázatot hirdettem, és rengeteg ötletet kaptam.

Összesen hatvanegy terv érkezett két hét alatt. Volt, aki csak egy munkát küldött, volt, aki többféle verziót is készített és elküldött nekem. Hihetetlenül jó érzés volt látni, hogy ennyire sokan olvasnak bele a szövegbe, gondolkoznak a sztorin és a variációkon. Nagyon izgalmas volt az is, hogy kinek mi jut eszébe, hogyan asszociál a történetről. Az összes tervet megnézhetitek a facebook oldalamon, és érdemes is végignézni őket, mert nagyon jó élmény.

Nekem személy szerint azok a tervek tetszenek legjobban, amikben van valami extra ötlet, összetettebb asszociáció, egy izgalmas apróság. Emellett nagyon szerettem a sokszínű megoldásokat, de engem vonzanak a letisztult ötletek. Kaptam olyan terveket, amiken határozottan szemrevaló srácok feszítettek, és olyanokat is, amiknek egyik-másik momentuma nagyon megragadt. Igazából majdnem mindegyiket megszerettem valamiért. De választani kellett.

Következzenek most azok, amik a legközelebb álltak hozzám, amelyeket továbbítottam Katona Ildikónak is:

Molnár Katalin több tervet is küldött nekem, amiknek mindig nagyon örültem. A tervei közül ez a kép volt az, ami engem kifejezetten megragadott, mert nem egyértelműen eldönthető, hogy kiknek a kezét látjuk, de utal az egymásba kapaszkodásra és a fogva tartásra is.

MolnarKatalin.jpg
Lovász Balázs ebben a tervében a puzzle-lel vett meg engem. A kép, hogy a három szereplő próbálgatja, hogy hogyan illenek ők egymáshoz, illetve milyen világot,  jövőt rakjanak ki maguknak, nagyon találó.

LovaszBalazs.jpg

Németh Balázs terve nem túlzó de nagyon kifejező, jól utal a szereplők bizonytalanságára, a megjelenő kettősségre, választásokra.

NemethBalazs.jpg

Most pedig következzen a két kedvencem. Ugyanis rendhagyó módon szeretnék két nyertest hirdetni, akiknek én biztosan felajánlok egy-egy dedikált példányt ajándékba, és nagyon remélem, hogy Katona Ildikó döntéseként egyikük terve lesz a köteten.

Kóta Viktória több variációt is készített arra a nagyon ötletes képre, amelyet kaptam tőle. Mindegyiket továbbküldtem, de az utolsó, kiterített borítót emelném ki, mert szerintem az sikerült a legjobban.

KotaViktoria03.jpg

Esztojka Mónika két tervet küldött nekem, mindkettő nagyon profi munka. A téglafalas kicsit jobban tetszik, de mindkettőt el tudnám képzelni.

EsztojkaMonika.jpg
A döntés most a kiadó vezetőjének kezében van. Én pedig nagyon köszönöm mindenkinek, aki küldött tervet vagy akár csak figyelemmel követte a pályázatot!

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr806725367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása