... és van, aki majd ír...

Róbert Katalin blogja

Egyből a kettőre

Nem is olyan régen arról írtam, hogy mennyire nehéz felfogni, hogy a mindennel együtt kilenc hónapig tartó Aranymosás pályázat végén kiderült, ki fogják adni a könyvemet. És most egyszer csak azt kellene felfognom, hogy két könyvemet is ki fogják adni.

Ehhez a történethez kicsit hátrébb kell lépnünk. Még egyetem alatt írtam meg a Nalávia titka című meseregényt. Később ezzel indultam el a 2009-es Aranyvackor meseíró pályázaton, ahol a beküldött részlet a legjobb harminc közé került, de folytatása nem volt a pályázatnak, és egy időre elcsitult a Nalávia-történet.

Telt-múlt az idő, írtam közben mást – fanficet is, saját történetet is –, de végül csak elővettem a Nalávia titkát is, hogy javítgassam, alakítgassam. Majd egy ponton odaadtam a Naphegy Kiadó vezetőjének, Szigethy Katának. Katát érdekelte a kézirat, de az időzítés nem volt alkalmas. Ennyiben maradtunk, én írtam tovább más történeteket, elindultam a Szívből, színből, igazánnal az Aranymosáson, majd tavaly télen felmerült, hogy eljött a Nalávia ideje.

Felvetésből tények lettek, így aztán most aláírtam a szerződést, és a Nalávia titka tervezett megjelenése nyáron lesz.

Miről is beszélünk? Nalávia egy felhőország, amely néha éppen a fejünk fölött van, néha messzire sodródik az égen. Lenocska nem is tud a létezéséről addig, amíg egy viharos napon a konyhájukban össze nem találkozik Kszível és Étával, két furcsán öltözött fiúval. Kiderül, hogy ők Naláviából érkeztek, és a vendéglátásért cserébe meginvitálják magukhoz Lenocskát. Így indul a történet, amely során a főszereplők bejárják Naláviát, nyomoznak, rejtélyt fejtenek, és végül felhő-szintű harcba keverednek.

A Nalávia titkát hamarosan szerkeszteni fogjuk, és nagyon úgy fest, hogy 8 év körüli érdeklődő gyermekek és szüleik előbb-utóbb olvashatják majd. Ha lesznek hírek, jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://robertkatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr475884218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róbert Andorné 2014.03.29. 14:24:41

Azt irja a gép, hogy "Szólj hozzá!", de nem jutok szóhoz. Eddig tudtam, hogy Tarzannak van titkos kincse, de hogy Neked is Katikám, hogy titkos kincsként őrizgetted meséidet, novelláidat, egyáltalán irói készségedet a képességen felül. Csak gratulálni tudok és sok sikert kívánok!

Tipca 2014.03.29. 17:36:47

Nem mondod! De jó! Szerettem azt a mesét, és fantasztikus, hogy végre sikerül kiadatni. Teljes szívemből gratulálok, és habár az unokaöcsém egyelőre még csak két éves, lehet betárazom neki későbbi ajándéknak - addig meg legfeljebb én is újraolvasom. :D

Mottó

„Kézirat soha nem ég el”
– Mihail Bulgakov

Róbert Katalin

bemutatkozo_kep2019_eleje.jpg

Kisgyerek koromban már szerettem történeteket írni. Felnőttként pedig szövegekkel foglalkozom munka közben és pihenésként is. (Túl) sok kávét iszom, van bennem egy nehezen megzabolázható sorozatfüggő, szeretek fotózni, sportolok és két macskám állandóan belopja magát a műveimbe.

 

Kövess a facebookon is!

Friss topikok

  • RóbertKatalin: @Édua84: Hát igen, az az igazság, hogy szándékosan nagyon ismert alapra építettem, sok van benne a... (2020.07.07. 08:43) Borítótervező pályázat
  • Judit_29: @RóbertKatalin: Nem disneys, ez egy teljesen saját feldolgozás saját dalokkal (Aladdin il musical)... (2020.03.14. 20:11) Jön az Egy új élmény
  • Wiharvész Anyó: Az 5 okról és a színészfiúkról le is maradtam fb. De most pótoltam (2018.07.05. 21:12) 6 hét a világ - beharangozó
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, ez most kicsit lassan született meg, de csak megírtam a végére :) És kö... (2018.06.20. 07:54) Amikor jól esik
  • RóbertKatalin: @Wiharvész Anyó: Hát igen, pörgős volt az egész három nap. (Meg az a nap is pörgős volt, amikor ez... (2018.04.27. 08:21) Három nap könyvek között
süti beállítások módosítása